IOTA – Har stor tro på at det er IOTA sin tur til å stige igjen nå

Forums Altcoins IOTA – Har stor tro på at det er IOTA sin tur til å stige igjen nå

Tagged: 

This topic contains 4 replies, has 3 voices, and was last updated by  Coin 9 months, 1 week ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Denne var lå en stund på 4.plass på coinmarkcap.com og har nå nesten hatt uendret verdi siden da(ikke helt sant da den føyk opp på Microsoftsamarbeidnyheten, men sank ned igjen til samme nivå når det viste seg å ikke være helt riktig)

Jeg regner fortsatt denne som en av de 4-5 store så jeg tror at denne snart skal skyte oppover igjen som mange av de andre altcoinsene.

Ikke tatt TA selv, men lest en del på andres og de ser også bra ut. Trenger kun en god nyhet om nytt samarbeid eller annet for at denne skal skyte opp igjen. Så fort jeg får frigjort midler fra de andre kryptoene jeg er inne i kommer jeg til å legge inn i denne.

Kryptotrader
    Participant

Jeg tror ikke IOTA trenger en nyhet for at den skal stige, teknisk kan et brudd ved ca 0.000317BTC gi en fin stigning mot gamle høyder og muligens høyere. PS! Jeg tar ikke ansvar for at jeg tar feil.

Coin
    Participant

Håper du har rett. Jeg har satser på IOTA og VEN, og håper på en fin stigning i 2018 🙂

Kryptotrader
    Participant

Du kan også sjekke ut Chainlink.

Coin
    Participant

Jeg tror det skjer nærmeste måneden. Virker som de kommer med faktiske produkter/use cases for partnerne sine nå.

Det kom også et innlegg om IOTA som en sleeping Giant idag:

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.